Den 19 oktober (OBS, nytt datum) lanseras vår nya app och bokning på webben. Allt för att förenkla och förbättra för dig som medlem. Du kan redan nu förbereda dig genom att ladda ner den.
29 september 2020
Den 19 oktober lanseras vår nya app vilket innebär att ”bokningsappen” som vi idag använder försvinner.
Du kan redan nu förbereda dig på övergången genom att:
1) Kolla att din telefon är uppdaterad med senaste versionen av telefonens operativsystem.
2) Ladda ner appen
• Sök Friskis /Friskis&Svettis på AppStore eller Google Play
• Välj appen: Friskis&Svettis Riks
3) För att kunna logga in på appen den 19 oktober behöver du ha rätt e-postadress registrerad i vårt system.
• Logga in via hemsidan med dina vanliga inloggningsuppgifter och kontrollera e-postadressen, ändra om det behövs.
• Det går också att komma förbi receptionen så hjälper vi till.
Så här långt kan du förbereda dig.
Den 19 oktober går det att logga in med nya appen, då slutar också den gamla appen att fungera! De pass som du bokat i gamla appen kommer att flyttas över till den nya.