06 november 2023
Vi vet att många har frågor som berör korttyper, priser, öppettider och mycket annat och förväntar sig att någon svarar på telefon för den personliga kontakten känns som ett enklare sätt att få svar på frågor.
Vi har en rätt stor verksamhet som pågår nästan dygnat runt men vi är bemannade bara under begränsade tider och kan svara i telefon.
Under de bemannade tiderna försöker vi svara så snart som möjligt men ibland hinns det inte med pga handläggning av ärenden vid receptionsdisken.
Det absolut enklaste sättet att kunna få information och boka/avboka pass, verkligen dygnet runt, är att använda appen Mitt Friskis. Där ser du öppettider, schema m.m. Där bokar du pass och även avbokar pass om det skulle bli aktuellt.
Förändringar som sker med kort varsel, t.ex. inställda pass, får du information om via appen Mitt Friskis men även på Facebook.
På hemsidan hittar du information som är av mer fast karaktär, typ avtal, regler, hur du hittar till vår lokal m.m. men information av typ tillfälligt inställda pass lägger vi inte ut där.
På hemsidan finns information om bokningsreglerna.
Mail bevakas inte 24/7 och bör inte användas för att meddela om att du t.ex. för att avboka pass eller andra frågor som behöver besvaras omgående.
Vi hoppas du har förståelse för att vi inte alltid och omgående inte kan vara tillgängliga.
Friskis, Uddevalla