Du som har ett aktivt träningskort kan träna även på tider då medlemsservice har stängt.
Inpassering vid stängd medlemsservice sker i olika steg och du skannar ditt kort på respektive läsare, eller aktiverar via Mitt Friskis-appen:
Observera att inpassering vid stängd medlemsservice endast sker en person åt gången.
Vid oförutsedda problem såsom avbrott i internetkommunikationen, strömavbrott eller skada/felaktighet på ditt träningskort kan vi inte garantera inpassering i lokalen. Vid problem är du välkommen att kontakta vår personal på Friskishuset på telefon 033-10 08 75. När Friskishuset är stängt, ring till anläggningsansvarig Patrik Åslund 0706-70 80 93.
LåsTeam Sverige AB bedriver kamerabevakning på ytor både inomhus och utomhus. Till stöd för övervakningen har vi kamerabevakningslag 2018:1200
Där bevakningen bedrivs upplyser vi med skyltar. Syftet med vår kamerabevakning är att förebygga, avslöja och utreda brott. Detta gör vi för vår egen och våra kunders trygghet.
Inspelat material raderas automatiskt efter 30 dagar. Enligt dataskyddsförordningen har ni som övervakas rätt att begära att era personuppgifter (bilder) raderas och detta kommer då ske inom 30 dagar. Gäller ej material som utreds efter inträffat brott.
Vid inträffat brott lämnas inspelat material till utredande polis eller åklagare. Ingen annan spridning av inspelat material kommer att förekomma från vår sida. Vi har strikt sekretess kring inspelat material.
Vid invändningar mot kamerabevakningen kontakta Datainspektionen, www.datainspektionen.se alternativt ring +46 (0)8-657 61 00. Datainspektionen är kontrollerande myndighet.