Allt för att förenkla och förbättra för dig som medlem. Ladda ner och testa vår app!
I den nya appen finns alla funktioner du är van att använda, till exempel att boka pass, ställa dig i kö, se bokade pass och filtrera fram dina favoritledare.
Möjligheten att dela bokade pass till kalendern kommer inom kort!
Självklart har vi gjort en hel del förbättringar också:
Mer än bara schema och boka
Från startsidan hittar du nu inte bara snabbt in till schema och boka. Dessutom kan du enkelt se kommande bokningar, nyheter och notiser.
Bättre funktioner i bokningen
Hur dags vill du träna? Nu kan du filtrera på tidpunkt för att hitta passen som funkar för dig. Om du hittar ett pass som du inte riktigt har koll på finns beskrivningar och filmer nära till hands. Inom kort kommer du även kunna spara dina favoritfiltreringar så det går snabbt och enkelt att hitta tillbaka till träningen du inte vill missa.
Aktuella nyheter
Appen hjälper dig att hålla koll på din träning och de senaste nyheterna! Nu kan du läsa aktuella nyheter om vad som är på gång i föreningen. Du kan även få notiser i appen när ett pass är inställt eller du har fått en plats på passet du köat till.
Träningsstatistik
Nu även i appen. I ett första steg går det att se hur många gånger du har tränat.
Enhetlig upplevelse oavsett enhet
Oavsett om du besöker Friskis via webben på din dator, surfplatta, mobil eller appen kommer du att känna igen dig i utseende och innehåll.
Vi kommer löpande jobba med förbättringar både på kort och lång sikt.
För att ladda ner appen: På din telefon, gå till antingen
App Store eller Google Play
Ladda ner appen som heter “Friskis&Svettis Riks”.
- Fyll i mejladress
Obs det går inte att logga in med numret på medlemskortet längre.
- Ange ditt nuvarande lösenord
Lösenordet är de sex första siffrorna i personnumret, om du inte ändrat det. Om det inte funkar, klicka på länken ”Glömt lösenord” och fyll i din e-postadress så skickas ett mejl där du kan återställa lösenordet.
- Välj din förening
- Klicka på Logga in.
Om det inte fungerar att logga in: Kolla att det finns en e-postadress registrerad och att den stämmer. För att kontrollera om det är rätt e-post som är registrerad så kan du kolla det via den befintliga bokningen på webben under Mina sidor – Profil – Ändra personuppgifter.
Du är välkommen att höra av dig till receptionen så hjälper vi dig igång!
Ge oss gärna återkoppling om det är något du saknar, tycker funkar dåligt eller är otydligt så att vi kan göra det ännu bättre! Självklart är du också jättevälkommen att höra av dig när något funkar extra bra!
Kontakta oss via enkäten i "feedback-fliken" i appen.
Vi värdesätter dina åsikter och de kommer att ligga till grund för utveckling både på kort och lång sikt.