Boka pass och gyminstruktion
- Första gången kommer du få välja anläggningar. Välj region Kristianstad. Därefter klickar du på Kristianstad Björkhem, City och Övriga lokaler (uteträning). Då dyker röda bockar upp intill anläggningen som bekräftar dina förval. Därefter väljer du ”Nästa”.
- Välj den dag du vill boka genom att bläddra i listen högst upp. Välj det pass/den instruktion du vill boka, klart! Våra bokningsregler är de samma som tidigare.
Mobil inpassering och checka in på pass - så här gör du första gången
Du kan använda Mitt Friskis för att komma in på våra anläggningar och att checka in på pass. Så här gör du för att komma igång:
- Klicka på den röda knappen nere till höger. Tillåt att appen får använda Bluetooth och platstjänster med appen används. (Detta behöver du bara göra första gången) Har du inte din Bluetooth aktiverad, gör det först.
Mobil inpassering
- Tryck på den röda knappen nere till höger. Leta sedan upp den grind/incheckningsstation/dörr du vill öppna.
- Funkar det inte? Testa först att starta om Mitt Friskis. Om det fortfarande inte funkar, starta om mobilen.
Köpa/fylla på träningskort och medlemskap
- Under knappen ”köp kort” väljer du region Kristianstad. Oavsett om du väljer Kristianstad Björkhem eller City så kommer ditt kort att gälla på båda anläggningarna. Klicka på nästa. Godkänn Samtyckesrutorna och följ sedan anvisningarna.
- Klippkort köper du under knappen Köp klippkort och medlemsavgiften köper du under Köp medlemskap.
Jag behöver ett kvitto till min arbetsgivare
Inga problem, det fixar vi. Du kan enkelt få ut ett kvitto på ditt periodkort eller på dina dragningar från autogiro i vår app Mitt Friskis och i webbokningen. Så här gör du:
- Logga in i webbokningen eller Mitt Friskis-appen
- På webben: Klicka på ditt namn uppe till höger och välj Mina sidor
- I appen: Klicka på Profil nere till höger och sedan kugghjulet uppe till höger och välj Mina abonnemang.
- Klicka på de tre prickarna vid ditt abonnemang och välj Skapa betalningsbevis
- Välj datumintervall som intyget avser och klicka på Begär betalningsbevis. Vi kan intyga genomförda betalningar men inte kommande.
- Klart! Intyget skickas som pdf till din mejladress.
Behöver du hjälp med att få ut ditt kvitto kan du komma in till oss eller skicka ett mail.