Skivstång lades till i Multifys

I träningsnyheten Multifys skivstång finns det möjlighet att utmana styrkan lite extra med skivstången som redskap. Att träna med skivstång är ett bra sätt att utmana hela kroppen och få till funktionell styrketräning. Du kan välja mellan Multifys skivstång och Multifys skivstång soft.

Kom igång-hjälp i gymmet

Gymträningen fortsätta att växa i popularitet med fler än 1,7 miljoner inpasseringar under 2023. Vi fokuserade på enskild Gyminstruktion och tränare i gymmet. Genom att prata med en tränare, får du tips och inspiration på hur du kan fortsätta träna på egen hand.

Grand Prix - en spinningutmaning

Grand Prix är en serie nya pass inom spinning. Passen representerar fem olika etapper med kompletterande styrke- och rörlighetsträning. Självklart kan du hänga med på enstaka pass!

Återhämtning med Yinyoga

Efterfrågan på träningspass för att gå ner i varv ökar allt mer. Friskis Yinyoga - Limited edition är en lugn och återhämtande yogaform där varje position hålls under en längre tid för att utmana rörligheten i kroppen.

Uppdaterat Jympautbud

Jympan är Friskis första och största träningsform där musik och rörelse möts på ett helt unikt sätt. 2022 lanserades ett nytt Jympautbud, i tre större och bredare former: Jympa soft, Jympa och Jympa intensiv. Under 2023 fortsatte vi kompetensutveckla ledarna inom de tre nivåerna och tog projektet i mål.

10-12 åringar på gruppträning

Vi fortsatte satsa på möjlighet att träna med familjen. Under 2023 införde vi barntillåtet på alla gruppträningspass för 10-12-åringar, i målsmans sällskap.